Sanaseura esittää: Suoraan roskiin

To 1.12.2022 klo 19-22 MustaKissa Kuppilassa!

Sanaseuran vuoden 2022 viimeinen Sanataideilta ja Open Mic järjestetään jälleen tutussa ja turvallisessa MustaKissa Kuppilassa. Sanataideillan teema on tällä kertaa “Suoraan roskiin”, mikä on asetettu inspiroimaan kirjoittajia. Voit kuitenkin esittää Open Mic -osiossa muunkin teemaisia tekstejä halutessasi.

Sanataideilta avataan jälleen esiintyjällä, joka ilmoitetaan myöhemmin.

Open Mic -osiossa jokaisella esiintyjällä on yksi mikrofonivuoro ja esiintymisen kesto on maksimissaan noin 5 minuuttia. Paikan päällä on kaksi mikrofonia ja nuottiteline. Jos tarvitset esiintymisessäsi taustamusiikkia, voit soittaa sitä omalta laitteeltasi. Laitteessasi täytyy olla AUX-piuhalle paikka.

Jos haluat varmistaa esiintymisesi, ilmoittaudu ennakkoon lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sanaseura@gmail.com. Kerro ilmoittautuessasi esiintyjänimesi, esityksesi kesto ja mahdolliset tekniikkatoiveesi. Ilmoittautua voi myös paikan päällä juontajalle! Sanaseuran Open Micit ovat turvallisia paikkoja itsensä ilmaisuun sanataiteen keinoin.

Saavuthan sanataidetapahtumaan terveenä ja huomioithan myös muut asiakkaat hyvällä käsihygienialla. Seuraamme koronasuosituksia ja rajoituksia, ja ne voivat aiheuttaa muutoksia tapahtumaan. Mahdollisista muutoksista ilmoitamme tapahtumasivulla ja ennakkoilmoittautuneille sähköpostitse.

Sanaseura on rovaniemeläinen vuonna 2018 perustettu sanataiteilijoiden ryhmä, jonka tavoitteena on edistää sanataidetoimintaa. Sanaseuran toiminnassa ja järjestämissä tapahtumissa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Tapahtumat ja tapaamiset ovat syrjinnästä vapaita tiloja, joissa ei suvaita rasismia, seksismiä, vamman tai terveydentilan perusteella syrjimistä, trans- eikä homofobiaa niiden laajassa merkityksessä.

Sydämellisesti tervetuloa!

Yhteistyössä:
MustaKissa Kuppila
Grano Oy

Sanaseura on saanut avustusta sanataideiltojen ja Open micien järjestämiseen Rovaniemen kaupungin sivistyslautakunnalta.