Scrivener-koulutus

Oulun kirjailijaseura ja Lapin kirjallisuusseura järjestävät yhdessä jäsenistölleen Scrivener-koulutuksen Oulun kirjallisuuden talossa (Hallituskatu 9) perjantaina 22.3.2024 klo 16-19.

Kannattaa ottaa oma kone mukaan ja ladata siihen vaikka Scrivenerin kokeiluversio valmiiksi.  Koulutuksen vetää Markus Leikola. Klo 19 jälkeen on vapaata illanviettoa Oulun kirjallisuuden talolla.

Tiedoksi, että lauantaina 23.3. klo 10–11.30 Markus Leikola vetää koulutuksen "Kuinka kirjoitat työsuunnitelman apurahahakemukseen" ja klo 14-15 Markus esittelee teostaan Sodan ja rauhan kronikka. Molemmat lauantain tilaisuudet ovat Oulun kirjallisuuden talolla ja ovat avoimia kaikille kiinnostuneille.

Jos olet Oulun kirjailijaseuran tai Lapin kirjallisuusseuran jäsen, ilmoittaudu Scrivener-koulutukseen tällä lomakkeella 11.3. mennessä. Tilaa on rajallisesti, joten kannattaa olla nopea.