Kirjoituskerho nuorille!

14.2.2024

Lapin kirjallisuusseura ry käynnistää Rovaniemellä kirjoituskerhon kaikille 11-vuotiaille ja sitä vanhemmille lapsille ja nuorille. Kerhossa tehdään kivoja kirjoitusharjoituksia, luodaan omia tarinoita, hahmoja, lyriikoita, runoja, fanfictionia, mitä vaan, mikä kirjoittamisessa nuorta kiinnostaa.

Kerho kokoontuu Rovaniemen pääkirjastossa perjantaisin klo 16.00-17.30. Keväällä 2024 kerhopäiviä on viisi: 1.3., 22.3., 19.4., 10.5. ja 31.5. Mukaan tarvitaan vain vihko ja kirjoitusvälineet.

Kerhon vetämisestä vastaavat Mako Pihavainio, Jenni Myllykoski ja Niki-Sebasti Saarinen.

Lisätiedot: marko.pihavainio(at)gmail.com

Huom. kirjoituskerhoon osallistuvan ei tarvitse olla Lapin kirjallisuusseuran jäsen. Jos jäseneksi haluaa liittyä, siitä voi lukea lisää sivuiltamme.