Suomen kirjailijaliiton tervehdys Lapin Kirjallisuusseuralle

26.5.2022

Viime torstaina Suomen Kirjailijaliiton va. toiminnanjohtaja Marjo Heiskanen saapui tervehtimään Lapin Kirjallisuusseuraa Rovaniemen pääkirjastolle. Pj. Tuula Luiron iloisena tehtävänä oli saada vaihtaa kuulumiset Marjon kanssa. Marjo toi tullessaan tervehdyksenä upean Suomen Kirjailijaliiton historiikin juhlajulkaisun. Ojensin puolestani hänelle Lapin Kirjallisuusseuran juhlajulkaisun Lapin Satumaa- teoksen sekä oman seuramme kiitosta saaneet jäsenlehtemme Lapillisen vuoden 2021 numerot.

Marjo on myös kirjailija, runoilija ja pianisti. Ohessa hänen huikea julkaisulistansa!

KIRJAT

Omaa sukua, Siltala 2022 (julkaistaan elokuussa) (runoteos)

Yhteen hiileen – Mistä ilmastonmuutoksessa on kysymys ja mitä me voimme sille tehdä, Tammi 2020 (nuorten tietokirja, Ihan totta -tietokirjakilpailun 2. sija)

Mustat koskettimet, Siltala 2017 (romaani, Savonia-palkintoehdokas)