Lapin kirjallisuusfestarit

• ma-la 13.18.11.2023
  • Rovaniemi

Festariviikon aikana järjestetään useita lappilaiseen kirjallisuuteen littyviä tilaisuuksia Rovaniemen keskustassa ja pääkirjastolla. Päätilaisuus järjestetään lauantaina 18.11.2023 Lyseonpuiston lukiolla klo 10-17. Kyseinen viikko on myös pohjoismainen kirjallisuusviikko.

Lauantain ohjelman ytimen muodostavat kirjailijahaastattelut, seuran jäsenten kirjaesittelyt ja kirjamyynti. Lisäksi tarjolla on ohjelmaa lapsille ja nuorille, kirjoittamisen harrastajille ja kaikille lukemisesta ja kirjallisuudesta kiinnostuneille. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Tarkempi ohjelma julkistetaan syyskuun aikana. Oheisohjelmista voi mainita jo mm. runoaamiaisen Hostel Cafe Kodissa lauantaiaamuna, kirjastoauton vierailun Lyskan pihalla, Sanaseuran järjestämän Get together -tilaisuuden Mustassa Kissassa perjantai-iltana ja jatkot lauantaina Bull Bar & Grill-ravintolassa. Pääkirjastolla järjestetään mm. keskiviikkona Pohjoisen kirjallisuuden ilta ja koko viikon kestävä aineistonäyttely.

Lue lisää festarisivuilta.